Ruilen en Retourneren
Wilt u een artikel retourneren neem contact op met onze klantenservice via info@glamando.nl en we helpen u graag verder!
Ons retourbeleid
Wij bieden een 14 dagen geld-terug garantie. Bent u niet 100% tevreden met uw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van uw artikel contact met ons op en wij zullen u graag helpen bij het terugsturen van uw bestelling voor een terugbetaling.
Eenvoudig retouren in vijf stappen
- Neem contact op via contact om het retourfomulier in ontvangst te nemen.
- Plaats de artikelen die u terug wilt sturen in de doos, in de originele verpakking. Let op: De goederen moeten in hun originele staat (onbeschadigd, zonder gebruikssporen en met alle etiketten) worden geretourneerd.
- U kunt nu het pakket sluiten en de reeds gesneden retourbon op een duidelijk zichtbaar deel van de buitenkant van het pakket plakken; op deze bon staat al het retouradres en het adres van uw afzender vermeld.
- De retourkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant.
- Breng het pakketje naar een postkantoor. Zodra uw pakket in ons magazijn is aangekomen, ontvangt u een bevestigingsmail.
OPMERKING: De retourkosten worden niet vergoed.
Uitzondering
OPMERKING: U kunt geen gepersonaliseerde artikelen, artikelen met verbroken zegel en hygiëneproducten zoals badmode, ondergoed, beha's en andere artikelen retourneren. Dit mogen wij niet doorverkopen vanwege hygiënische principes.Houd er rekening mee dat uw retour aan de volgende eisen moet voldoen:
- In originele staat
- Onbeschadigd
- Originele verpakking
- Inclusief retourformulier met ordernummer
- Geen gepersonaliseerde en hygiënische producten
- Voorzien van traceercode
Indien retourzendingen niet aan bovenstaande eisen voldoen, mogen wij de retourzendingen weigeren.
Hoe kan ik artikelen ruilen?
Wij kunnen helaas vanaf onze klantenservice geen artikelen ruilen. Wij adviseren u het artikel dat u hebt ontvangen terug te sturen, en zodra de terugzending is geaccepteerd, doet u opnieuw uw aankoop voor het nieuwe artikel.
Heeft u vragen over het verzendbeleid van Glamando?